Onze voordelen

  • keurmerk
  • Voor 22:00 besteld? Morgen in huis.
  • Achteraf betalen Betaal na 14dagen.
  • PakjeGemak afhaalpunt via PostNL
  • Zakelijk inkopen Bij Weblectronics

Garantie en retouren

Indien uw aangekocht product defect raakt, is het prettig om te weten om welke garantietermijn u recht heeft. Webxclusive koopt al haar producten bij de merken in Nederland, deze ligt minimaal op 1 jaar. Bij gebruiksgoederen kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie indien het defect door het veelvoudig gebruik komt. Fabricage fouten vallen wel onder garantie. De aangeboden fabrieksgaranties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten van de consument waar u beroep op kunt doen. 

Herroepingsrecht bij levering van producten

Ten aanzien van de wet Koop op afstand geldt voor particuliere afnemers dat zij een wettelijk gereguleerde afkoelingsperiode van 14 dagen na levering mogen gebruiken om ongebruikte en in onbetwistelijke verkoopbare staat afgenomen producten te kunnen retourneren voor het volledige aanschafbedrag. Bij Weblectronics heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Weblectronics.nlf retourneren, conform de door Weblectronics.nl verstrekte redelijke en duidelijke instructies. De kosten voor retourzending zijn op rekening van de verkopende partij.Erotische producten waarvan de verzegeling is verbroken zijn uitgesloten van herroeping. Deze kunnen enkel geretourneerd worden indien de zegeling tact is. Eenmaal verbroken heeft u geen recht op herroeping.

Terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, echter uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst. Tot uitbetaling wordt overgegaan op het moment dat het product binnen is bij Weblectronics.. Mocht er gedurende de herroepingsperiode schade aan het product ontvaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U mag de producten beoordelen zoals in de winkel mogelijk is. 

Klik hier voor het modelformulier herroeping. 

De volgende schadegevallen zijn uitgesloten
- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik  door de consument
- Vocht- of waterschade  door de consument
- Gebroken displays en schermen door de consument
- Software waarvan u de verzegeling heeft verbroken door de consument
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn door de consument
- Artikelen die om hygiënsche reden niet retour kunnen worden genomen, zoals koptelefoons (zoals: in-ear en clip hoofdtelefoons).

Retourbeleid Webxclusive 
Er kunnen verscheidene redenen zijn om uw bestelling of een deel van uw bestelling te retourneren. Voor iedere reden geldt een aparte retourprocedure, leest u dus goed deze pagina door om misverstanden te voorkomen.

1. Bestelling beschadigd aangeleverd (geen vloeistoffen)
2. Bestelling beschadigd aangeleverd, vloeistoffen of overige verbruikersgoederen.
3. Defect product binnen de garantietermijn (geen verbruikersgoederen)
4. Defect product buiten garantietermijn (geen verbruiksgoederen)
5. Uw bestelling komt niet overeen met wat u besteld heeft
6. Bestelling omruilen binnen de afkoelingsperiode

1. Uw bestelling wordt beschadigd aangeleverd (geen vloeistoffen of verbruikersgoederen)
Indien u uw bestelling beschadigd of defect krijgt aangeleverd en u kunt zien dat een of meerdere producten defect zijn dan mag u het pakket van de postbezorger weigeren. Neem vervolgens zo spoedig mogelijk contact op met klantenservice@webxclusive.nl.

- De zending opsturen naar Webxclusive, de verzendkosten zullen door Webxclusive binnen 2 weken gecrediteerd worden.

Webxclusive
Huifakkerstraat 12
4815PN Breda
+31 (0)76 549 33 25
Klantenservice@webxclusive.nl

Voorwaarden retour: 
- u dient de bestelling indien mogelijk in de originele verpakking te retourneren. 
- u dient voor een gedegen omverpakking te zorgen die - indien mogelijk - om de originele verpakking heen zit. Plak s.v.p. geen stickers of biljetten op de originele verpakking. 
- u dient uw factuur of een kopie hiervan met de zending mee te sturen.
- u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw naam adres en woonplaats (NAW) gegevens.

Garantie en retourformulier

2. Uw bestelling wordt beschadigd aangeleverd in het geval van vloeistoffen of andere verbruikersgoederen. 
Webxclusive verzend al haar pakketten via Post NL. Het kan voorkomen dat gedurende het transport pakketten dusdanig beschadigen dat verpakkingen van bijvoorbeeld vloeistoffen opengaan. Indien u uw bestelling beschadigd of defect krijgt aangeleverd en u kunt zien dat een of meerdere producten defect zijn dan mag u het pakket van de postbezorger weigeren. Neem vervolgens zo spoedig mogelijk contact op met klantenservice@webxclusive.nl.

- Indien u het pakket niet heeft geweigerd, dan kunt u in een e-mail een foto sturen van het beschadigde pakket en product naar de klantenservice van Webxclusive. Voeg bij uw e-mail tevens het klachtenformulier toe.

Webxclusive
Huifakkerstraat 12
4815PN Breda
+31 (0)76 549 33 25
Klantenservice@webxclusive.nl

Garantie en retourformulier

3. Defect product binnen garantietermijn (geen verbruiksgoederen)

Het kan voorkomen dat uw product binnen de garantietermijn kapot gaat, als dit het geval is dan dient u de volgende handelingen te verrichten.

- De zending opsturen naar Webxclusive, de verzendkosten zullen door Webxclusive binnen 2 weken gecrediteerd worden.

Webxclusive
Huifakkerstraat 12
4815PN Breda
+31 (0)76 549 33 25
Klantenservice@webxclusive.nl

- u dient voor een gedegen omverpakking te zorgen die om - indien mogelijk - de originele verpakking heen zit. Plak s.v.p. geen stickers of biljetten op de originele verpakking. 
- u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw naam adres en woonplaats (NAW) gegevens.

Garantie en retourformulier

4) Defect product buiten garantietermijn (geen verbruiksgoederen)
Het kan voorkomen dat uw product buiten de garantietermijn kapot gaat, als dit het geval is dan kunt u de volgende handelingen te verrichten.

- De zending opsturen naar Webxclusive, de verzendkosten zijn voor uw rekening.

Webxclusive
Huifakkerstraat 12
4815PN Breda
+31 (0)76 549 33 25
Klantenservice@webxclusive.nl

- u dient voor een gedegen omverpakking te zorgen die - indien mogelijk - om de originele verpakking heen zit. Plak s.v.p. geen stickers of biljetten op de originele verpakking.
- voor alle reparaties wordt € 45,- incl. BTW onderzoekskosten berekent. Deze kosten komen te vervallen zodra u Webxclusive de opdracht geeft het product te repareren tegen de prijs zoals vermeld in de reparatieofferte.
- u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw naam adres en woonplaats (NAW) gegevens.

Garantie en retourformulier

5. Uw bestelling komt niet overeen met wat u besteld heeft
Uiteraard kunt u producten retourneren als uw bestelling niet overeenkomt met het geleverde product. Indien dit gebeurd is het raadzaam om contact op te nemen met de afdeling verkoop op nummer 076 549 33 25, dit om de afhandeling zo spoedig mogelijk te laten verlopen. Na ontvangst van het track en trace nummer van de retourzending, zal door Webxclusive het juiste product zo spoedig mogelijk naar u opsturen.

- De zending opsturen naar Webxclusive, de verzendkosten zullen door Webxclusive binnen 2 weken gecrediteerd worden.

Webxclusive
Huifakkerstraat 12
4815PN Breda
+31 (0)76 549 33 25
Klantenservice@webxclusive.nl

- u dient voor een gedegen omverpakking te zorgen die - indien mogelijk - om de originele verpakking heen zit. Plak s.v.p. geen stickers of biljetten op de originele verpakking. 
- u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw naam adres en woonplaats (NAW) gegevens.

Garantie en retourformulier
 

6. Bestellingen in de afkoelingsperiode (14 dagen)

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent met uw aankoop, als dit het geval is dan kunt u deze producten uiteraard ruilen of retourneren bij Webxclusive. Voorwaarde is wel dat het product compleet, niet beschadigden en - indien mogelijk - in de oorspronkelijke onbeschadigde verpakking zit. Uitgesloten voor restitutie zijn producten die beschadigd of incompleet zijn. De bestelling dient - indien mogelijk - in de originele verpakking retour gestuurd te worden binnen de 14 dagen van de afkoelingsperiode. Deze periode gaat in na ontvangst van het bestelde.

De reeds betaalde bedragen zullen uiterlijk 30 dagen na ontbinding (verzendmoment door klant) gecrediteerd worden en naar uw rekening worden teruggeboekt. De kosten voor retourzending naar WebXclusive V.O.F. zijn voor rekening van klant.

- De zending opsturen naar Webxclusive, de verzendkosten zijn voor uw rekening.

Webxclusive
Huifakkerstraat 12
4815PN Breda
+31 (0)76 549 33 25
Klantenservice@webxclusive.nl

- u dient voor een gedegen omverpakking te zorgen die - indien mogelijk - om de originele verpakking heen zit. Plak s.v.p. geen stickers of biljetten op de originele verpakking. 
- u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw naam adres en woonplaats (NAW) gegevens.

Het product dient u gefrankeerd op te sturen naar:

Webxclusive
Huifakkerstraat 12
4815PN Breda
+31 (0)76 549 33 25
Klantenservice@webxclusive.nl

Garantie en retourformulier